Bad

Vet att jag är dålig på att upptatera..yes I know! Ledsen för de!
Men ska verkligen försöka att bättra mig.
Men tycker att de är så tråkigt att blogg när jag inte har någon mobil nu som jag kan lägga upp bilder osv.
Och sedan så har jag tappat bort mobilen också.. fml..
I en jävla lada.. suck..

Har inte gjort något speciellt idag, förutom att vart med älsklingen hela dagen och umgåts med Jonny (lillebror) och Tän ( systers barn) , vi har bara lalat runt här hemma, haha-fett med skoj.

Vet inte riktigt mer vad jag ska säga, förutom att jag har haft det riktigt chilldaag.

Det som jag kommer blogga mer om ikväll ( försöka ) :


* Slänger upp lite snygga kändisar
* bilder från Thailand, på mitt hus där och massa annat shit
* Allmända bilder
* Dagens låt
* Känslig videoklippt med ett seriöst inlägg


 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0