Sista för idag

Ville bara säga godnatt till er mina kära-blogg-läsasre!
Just nu sitter jag och räknar matte och lyssnar på musik och har sjukt ont i gomen.. fortfarande.. :(
Och sedan vet jag inte hur många gånger jag har nysit idag?! :o Minst 10 gånger i alla fall! Jisses! Tror att de kanske börjar pågå till en förkylning kanske?  Hoppas inte i alla fall..
Vill visa er en låt, om kärlek.
Tyker verkligen att denna kille som sjunger till hans tjej när dom har sin ett års dag!
Riktigt gulligt!
Älskling har också gjort en låt till mig, när han rappar, men får inte lägga ut den, för han var sjukt full när han gjorde de.. Haha, min lilla sötnos <3.
Men nu sk jag chila iväg och räkna lite mattematik! Och kolla på Svampbob :D hihi.. typiskt mig..
Ska försöka att blogga mer imorgon.
Puuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0