Sol, vind & vatten!

Heeei där, känner att jag suger ansupung med att upptatera bloggen, men ibland kan jag upptatera hur mycket som helst och ibland jättesällan.. haha aa.. vad säger man?
Men idag har jag inte gjort någonting speciellt, förutom att vaknade bredvid älskling vid min sida <3. Älskar och göra! Han sov hemma hos mig inatt igen, och tycker verkligen synd om honom idag.. För han verkade super trött idag! För vi la oss ganska sent.. för vi kollade på en film som heter Warrio.
Filmen var sjukt bra! Handlar om två bröder fightars och massa. Men tyckte att slutet sög, verkligen! Skulle vilja se mer av på slutet om vad som skulle hända. Ja, ni som har ett film förstår nog vad jag menar om på slutet!
Här har ni dens trailer, och denna film rekomenderar jag starkt!
Men den får ett minus på slutet.. kan säga att jag blev sjukt sur på slutet.. haha..
Men idag när jag kom hem så solade jag, och inte så speciellt länge heller, råkade somna i solen idag också.. och de är inge bra! Så har världens jävla rand! Sjukt fult! Men ska sola och jämna till den, fast inte idag dock.
Får väl se imorgon vad som häner. Om de blir och sola? Tycker att de är så avkopplande med att sola, men då ska man ha en kall cola bredvid sig också!
Bild på mina ben hur dom såg ut efter solningen, snyggt va?
Och ignorera bakgrunden, Tän sov hemma hos mig på madrassen, och har inte orkar tagit bort den än.. men ska försöka och göra de ikväll, och städa mitt rum.. ser ut som att någon har bombat rummet.. får panik när jag är här inne i mitt rum för det inte är städat..
Men nu väntar jag bara på att Pontus, sega fan.. att han ska duscha klart så att jag och han kan spela MC sen :D
Hej så längee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0