Tivoli

Jag och Tofflan ( Sofia ) i fredags, när vi var på tivoli, hehe. Skoj var de! Men önskade att man kunde vara kvar längre, och hade mer pengar :/ Haha..
Åkte bara två karoseller, och de var snurrsnurr grejen ( har ingen aning om vad den heter )
och sedan Over the top.
Haha, tofflan höll på dö av rädsla, satt och skrek hela tiden, medans jag bara garvade haha.
Men mådde riktigt illa efter den, kan jag tala om för er!
Den gick upp som den här '' / '' och snurrade och snurrade..
Haha, men de var riktigt läskigt när den började knaka eller vad den nu gjorde :o
Men nu ska jag ut på en promenad! Ciaao bitche's
Tofflan har också en blogg, cheka in hennes med! ;)
http://sofiathorslund.blogg.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0