Utgång

Snart begär de mot Örsa, blir att träffa Emma & Linnea :).
Och orkar verkligen inte att vara hemma, när alla ska hålla på mot mig och vara kaxiga och klaga.
Blir så sjukt arg, känner bara att jag skulle vilja bara skrika.

För att släppa dom där känslorna som jag har inom mig just nu. Föräldrar kan verkligen vara sjukt jobbiga!
Visst mina föräldrara hindrar inte mig om jag ska ut och träffa kompisar och sådant, och sedan snokar dom inte igenom mitt rum, dator eller mobil iaf. Och de är jävligt bra, att dom ger mig ett privatliv.
Vet några av mina kompisar att deras föräldrar brukar kolla igenom derar mobiltelefoner, datorer.

Tycker faktiskt att de är verkligen dåligtstil! Man ska kunna ha ett privatliv. Även fast ens föräldre kanske misstänker att ens son/dotter missbrukar någonting, så ska dom i alla fall inte hålla på att snoka!

De är helt FEL!
För dom skulle väl ändå inte gilla om vi deras barn skulle hålla på och snoka i deras mobiler och allt det där.
Jag tycker verkligen att föräldrar borde tänka igenom en gång till, som som håller på och snokar. Om vad dom håller på med.

För dom som håller på och snokar, har verkligen ingen liv! I'm just say!
Kvällens look
& dagens låt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0