I'm here now!

Hello! Är hemma hos älskling, har vart här ett tag nu.
Tänkte lägga upp lite bilder från igår, men min usb sladd till mobilen till datorn glappar..
Men håller på och letar efter en annan. Men hoppas att jag hittar den snart!
Idag har jag haft 2 lektioner. För att var på studie besök i Westerlundska om IM.
För om jag inte fixar engelska och svenska, men svenskan fick jag IG på för att jag inte klarade natonella-provet i de :s , men tycker ändå inte att man ska döma efter den?
Men idag blir de bara att mysa med min älskling, som jag har saknat otroligt mycket.
Upptaterar senare ikväll.
Ciaaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tina wallén

Love me or hate me. I'm still gonna shine

RSS 2.0